Elektronická výuka

Od středy 11.3.2020 do odvolání žáci naší školy zůstanou doma a nezúčastní se výuky ve škole. Výuka ale pokračuje distanční formou a škola pro žáky připravuje několik způsobů elektronické výuky.

třídní učitel: Mgr. Libor Diepolt
zastupující třídní učitel: Mgr. Kateřina Šebíková

Zadány materiály pro zápisky z učiva - kyslík, voda, VIII.A
+ opakování obecné chemie
úkol se má odevzdat do 19.3.2020

Výuka probíhá přes Google Classroom, kód kurzu: xilga64

Vypracovat krátky projekt na zadanou léčivou rostlinu (každy samostatně).
Projekt bude obsahovat: název rostliny, zařazení rostliny, obrázek rostliny a jej léčivé účinky.

Léčivé účinky rostlin
Pampeliška (smetánka) lékařská Dutková, Hanková
Jitrocel kopinatý Jakešová
Plavuň vidlačka Kladivová
Přeslička rolní Kontrová, Korousová
Jinan dvoulaločný Kunertová
Heřmánek pravý Kurinová, Leová
Šalvěj lékařská Mašek, Mašková
Vlaštovičník větší Pavlíková
Mateřídouška obecná Pešanová
Měsíček lékařský Staňková, Špitálník
Kopřiva dvoudomá Trojáková, Tůmová
Řebříček obecný Tvrdá
Třezalka tečkovaná Hildebrantová, Modrá
Podběl lékařský Voctářová, Poláková

Pořádně umět celek hygienická péče, který jsme již dokončili! (kniha od str. 131), čeká nás test

Vypracovat poznámky na druhy obvazového materiálu (kniha str. 191)

Zadání úkolů je zde na https://informatika707.estranky.cz

Seminární práce

Baroko, Marie Terezie, Josef II., J. A. Komenský, město Terezín

třídní učitel: Bc. Dominika Krivdová
zastupující třídní učitel: Mgr. Kateřina Šebíková

Zadány materiály pro zápisky z učiva - kyslík, voda, VIII.A
+ opakování obecné chemie
úkol se má odevzdat do 19.3.2020

Výuka probíhá přes Google Classroom, kód kurzu: qisakvm

Vypracovat krátky projekt na zadanou léčivou rostlinu (každy samostatně).
Projekt bude obsahovat: název rostliny, zařazení rostliny, obrázek rostliny a jej léčivé účinky.

Léčivé účinky rostlin
Pampeliška (smetánka) lékařská Slavíková, Damianová
Jitrocel kopinatý Beránek
Plavuň vidlačka Soukup
Přeslička rolní Nedvěd
Jinan dvoulaločný Soboličová, Rozmahelová
Heřmánek pravý Kohoutová, Řezníčková
Šalvěj lékařská Fjalová, Koliandrová
Vlaštovičník větší Doležalová, Drobná
Mateřídouška obecná Nováková A., Nováková L.
Měsíček lékařský Jedličková, Hodačová
Kopřiva dvoudomá Havířová, Plicková
Řebříček obecný Walterová
Třezalka tečkovaná Lusková, Saifrtová
Podběl lékařský Roubíčková

Vypracovat projekt 2–3 strany A4 na téma: Základy zdravé výživy, kde vzpomenete i výživu dětí, kojeneckou stravu – výhody a nevýhody kojení (hezky navážete na somatologii prsní žlázy a laktace), pitní režim
Využijte při tom informace z knihy, kapitola: Výživa nemocných od str. 171

Pořádně umět celek hygienická péče, který jsme již dokončili! (kniha od str. 131), čeká nás test

Vypracovat poznámky na druhy obvazového materiálu (kniha str. 191)

Nastudovat celý endokrinní systém (poznámky + tabulku co jsme si už posílali), všechny endokrinní žlázy, jejich hormony a účinky na organizmus

Nastudovat difuzní endokrinni systém – orgány a jejich hormony (vyjmenovat)

Vypracujte si vlastní poznámky na téma: kožní systém tak, aby zahrňovaly:
a) Anatomie kůže (česky, latinsky, obrázek!)
b) Vrstvy kůže a jejich funkce
c) Vysvětlit riziko nadměrného slunění
d) Přídatné orgány kůže a jejich význam
e) Prsní žláza a laktace (stavba, funkce)

Vypracovat poznámky na druhy obvazového materiálu (kniha str. 191)

Zadání úkolů je zde na https://informatika707.estranky.cz

Seminární práce

Baroko, Marie Terezie, Josef II., J. A. Komenský, město Terezín

třídní učitel: Mgr. Olga Neuwirthová
zastupující třídní učitel: Mgr. Ilona Jiřičková

Zadány materiály pro zápisky z přírodních látek
+ příprava na test z organické chemie
úkol se má odevzdat do 25.3.2020

Výuka probíhá přes Google Classroom, kód kurzu: ifohhxv

Zadání úkolů je zde na https://informatika707.estranky.cz

Seminární práce

na vybraná témata, zpracovat nějakou událost, osobnost z 50. let 20.století

třídní učitel: Mgr. Šárka Jančárová
zastupující třídní učitel: Mgr. Lenka Cvachová

Opakovat jednotlivá odvětví práva – rozdělení

veřejné
– trestní právo
– ústavní právo
– správní právo
– finanční právo

soukromé
– občanské právo
– rodinné právo
– obchodní právo
– autorské právo
– atd.

veřejně soukromé
– pracovní právo
– pojišťovací právo

Vypracovat scénář průběhu vyšetřování a potrestání trestného činu

Esej – zamyšlení nad trestnými činy z pohledu psychologie, proč dochází k páchání trestních činů

třídní učitel: Mgr. Lenka Cvachová
zastupující třídní učitel: Mgr. Šárka Jančárová

Opakovat jednotlivá odvětví práva – rozdělení

veřejné
– trestní právo
– ústavní právo
– správní právo
– finanční právo

soukromé
– občanské právo
– rodinné právo
– obchodní právo
– autorské právo
– atd.

veřejně soukromé
– pracovní právo
– pojišťovací právo

Vypracovat scénář průběhu vyšetřování a potrestání trestného činu

Esej – zamyšlení nad trestnými činy z pohledu psychologie, proč dochází k páchání trestních činů

třídní učitel: Mgr. Žaneta Kovačičová
zastupující třídní učitel: Bc. Zdeňka Cardová Slanařová

Google Classroom

Učebna je nový nástroj služby Google Apps pro vzdělávání, který učitelům umožňuje rychle vytvářet a spravovat úkoly, efektivně poskytovat zpětnou vazbu a snadno komunikovat se studenty v rámci jednotlivých kurzů. Studenti pak prostřednictvím Učebny mohou své práce spravovat na Disku Google, zadané úkoly snadno zpracovávat a odevzdávat a navíc kdykoli komunikovat přímo se svým učitelem nebo ostatními studenty.